Du gör mig galen

Jag blev kär i din personlighet, ditt utseende är bara en bonus.
 

Det är lite sjukt egentligen hur fort och lätt jag föll för henne. Men hon är ju faktiskt helt perfekt enligt mig. Hon är allt jag vill vara, hon är allt jag vill ha. Fortfarande. After all this time.

Jag är sjuk vilket resulterar till att jag bara sitter inne på rummet och hetsäter. Inte bra. Så jag har gått runt i tre dagar och varit svinarg på mig själv för att jag är så jävla odiciplinerad. Äckligt.
Imorgon tänkte jag vara borta från skolan igen, kanske gå ut och gå någon timma, vad vet jag? Men det vill jag nu, ut och gå, tänka igenom saker och bara skita i allt jobbigt.

Nu tänkte jag gå och inte sova för det kan jag inte.
 
jag saknar mitt hår</3
uhhh okej jag är inte vackerhejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0