Jag trodde jag kunde känna igen, men det kan jag inte.

Behöver lite kärlek från fel sort och sympatier från fel håll.
 
Jag är jättearg, jag vill inte ha träningsförbud eller hästförbud nu, varför!?
Vill bara att hjärnskakningen ska försvinna och att huvudet ska läka ihop, det gör ju inte ens ont så det är onödigt att det är sönder! Jag är arg på mitt hår också som ser likadant ut hela tiden, svinfult är det.


Blog-giveaway: My fat.
 
Jag vill träna. Supermycket. Springa. Crosstraina. Rida.
Tänker fan skita lite i träningsförbudet och köra plankan varje dag i 4 veckor och se om det blir något resultat, startar NU. 1,2,3..
Men vill ju inte ha höga förväntningar för jag förändras aldrig, jag är likadan hela tiden, samma gamla tråkiga fettbit som vandrar runt på jorden med två långa fötter. Det som är bra med låga förväntningar är att man blirglad om något faktiskt händer.
Okaj, planka it is. Hejdå, chao, bye, adiós, asdfg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0