I'll leave you scratching, gasping, screaming.

Precis som jag som är fångad i min egen kropp.
 

Jag vet egentligen inte alls vad jag ska skriva nu, men jag måste skriva något vet jag iallafall. Har suttit säkert en halvtimma och bara funderat på vad jag ska skriva..
 
Jag vet nog inte mycket alls, men några saker vet jag helt säkert;
Jag saknar henne, jag saknar min Nefryt, jag saknar att rida, jag saknar väldigt mycket, jag mår mer än dåligt men vill inte acceptera det, jag har "vänner" som bara finns när de vill mig något, ingen kan hata mig lika mycket som jag hatar mig, Maggios och Hellströms låt Hela huset är väldigt bäst, jag kan fan inte släppa henne, hon har redan gått vidare, ni är grymma om ni orkat läsa ända hit, jag vill vara smal, jag är inte smal, jag har suttit i samma hörn i sängen i rummet i tre veckor, jag får träna, jag vill tatuera mig, jag är fel.


Om ni läste allt det så kan jag ge er ett diplom eller något för jag har tråkigt.
Hahahha nej asså på riktigt jag la ner 10 minuter av mitt liv för diplomet så earn it!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0