Hon var vacker och du var ett svin.

Det är typ två-tre som kollar min blogg vartenda jäkla dag... vemärduvadvilldumigvarförkollardupåminblogg

Jag vill bli 18 nu typ, vill tatuera mig, kommer bli ett levande kent/håkan/annat vacket sånghäfte. Jag vill pierca mig, jag vill ta körkort, jag vill vara 18. NU.

Måste förresten sluta vara så arg på allt hela tiden, men det är rätt kul... ibland. I efterhand...
Nejokejdå.

Ska slänga mig i ett hörne och gråta, men först skulle jag nog slänga ner mig på golvet och köra planka nån minut, uugh så jävla jobbigt när man är muskelfattig och fettrik.
Haha fett rik... hade jag gärna varit, dock är jag bara fettrik och det är inte kul. Hej :)/ ätstöring :)
Hejdå/ mig :>



Kommentarer
Postat av: maja

hej, du kallar mig majjii och jag kollar din blogg. Är det okej? :c

Svar: Det är absolut okej c: <3
Johanna Gustafsson

2013-10-11 @ 23:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0