Panikångest

Okej, har nog hämtat mig från det muntliga äckliga provet, gissa om jag hade världens roligaste panikångest eller!!?!? Tänker fan inte göra om det, skiter i om jag får F. Jag tänker INTE göra nåt jävla muntligt igen.

Från det ena till det andra så har jag mått cp dåligt för mitt liv är fett skitigt och inte ens kaffe gör mig piggare längre. Jag har ångest större delar av dagen och jag mår så äckligt dåligt att jag är förvånad över hur hel jag fortfarande är.
Det enda som lugnar mig lite är cigaretter.. fina saker.. jag blir liksom lugn, ångesten går iväg, det är jätteflummigt!

Nu borde jag typ sova eller något annat trevligt.. är jag hel imorgon är det ett under, just saying.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0