Inne i en bättre period

Jag tror jag är lite gladare efter Flyinge, det är alltid en upplevelse att få komma dit och tävlingarna där så så jävla underbara, helgo stämming! Igår gick även hoppningen med Nefryt bra, han var spänd i början och jag var ganska sur på att han inte sket i vad som var runt om och bara hoppade.. asså på riktigt, han stannade på bommar och började stegra och greja, men fick över honom tillslut.. haha ond hest.
I slutet gick det dock väldigt bra och han var med mig hela tiden, och jag var med han! Min sits har blivit bättre över hindren tycker jag (grattis jag kom på något bra om mig själv, ge mig en applåd eller två).
Hänger med hela tiden och hamnar inte bakom om han hoppar stort eller inte där jag hade tänkt, wehåå!

Nu har jag laddat med kaffe, because I'm awesome, och ska ut och springa i nån slinga.. hoppas nästan på att överleva tror jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0