Your heart is my home ♥

Okaaj. Here it goes. Konserten igår känns fortfarande overklig, det var så jävla bra, Eric är så jävla bra!! Jag var inte där så jättetidigt,men springer man som en idiot till scenen så får man bra plats ändå! Jag hamnade på sidan av scenen, staketen var typ formade så att i mitten var de långt till scenen och där jag stod var det nära till scenen = närmare Eric.. hehe.

Han inledde allt med Till I Break, en av mina favoritlåtar, och i slutet av den låten hände det mest overkliga.
Eric Khaled Saade går fram till MIG kollar på mig hela tiden och tar min hand och håller i den, jag dog på riktigt. Asså verkligen, sånt händer bara inte!! Och asså jag skojar inte när jag säger att han gick fram till bara mig, för sen när jag insåg att jag kanske skulle släppa så han kunde fortsätta med konserten så släppte jag... men det var de 5 vackraste sekunder i mitt liv!! Han tog ingen annans hand utan gick tillbaka och fortsatte. Asså herreguuuud jag är fortfarande chockad.
Och jag filmade det, men fick bara med fötterna men, man ser det, kan inte kolla på kameran när jag har de vackraste bruna ögonen på mig!? Och det leendet, åååh dreamin<3

Efter det njöt jag bara med världens leende på läpparna! Han kom fram igen till våran sida, han tog min jävla hand igen och denna gången hann jag få en bild men det var precis när han skulle flytta handen så han kollade inte på mig på bilden.. mu. Men asså jag har inga ord!! Hela konserten var som en dröm, jag var glad, lycklig, fri! Jag var fri.
Men iallafall. BEST CONCERT. EVER.
 
 

Kommentarer
Postat av: maja

Ååååååååh c:

Svar: :D
Johanna Gustafsson

2013-08-10 @ 13:48:38
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0