Svenskan tar mitt liv..

I både svenska 1 och 2 ska vi göra arbeten om oss själva, ena handlar om att skriva om sig själv och andra kursen så skulle vi komma på bra saker om oss själva, hahha jomen lycka till med det Johanna. Jag typ grät inombords för varje ord jag försökte klämma fram som var bra om mig, för jag är inte bra på något, jag bara är. Det vet jag själv.
Eller jo vänta lite.
Jag är bra på att vara sämst.
Jag är bra på att äta berg med mat. ew.
Jag är bra på att skada mig själv.
Jag är bra på att hata mig själv.
Jag är bra på att stänga ute folk.
Jag är bra på att förstöra saker.
Jag är bra på att vara tyst.


Woho. Fast det kunde jag ju inte säga på lektionen precis för då hade folket blivit så jävla rädda för mig eller.
Nu ska jag fortsätta skriva om mig själv. Om den dära lilla obetydliga flickan som hatar sig själv mer än något annat.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

åh sånt är så jobbigt att skriva :(

Svar: ja, verkligen, blir bara arg på det! :/
Johanna Gustafsson

2013-08-23 @ 21:38:40
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0