Nothing scares me anymore.

Sitter och plingar lite på giratten, gör ett försök till att sjunga lite. Det låter som någon slått en hamster med ett tennisrack.
Nejmen asså, det låter ganska hemskt tycker jag. Jag kan inte sjunga med i BMTH's låtar. Då måste jag lära mig growla och det är fett svårt. Jag vill ha min lön typ ganska precis exakt NU. Då ska jag köpa en systemkamera och en crosstrainer.
Jag vill ut och fota, det var så längesedan. Men min suguga kamera tillåter inga bra bilder, endast suddiga foton med dålig kvalité.

Men imorgon så vill jag att min lilla Nikon ska samarbeta för då ska den få följa med mig till Packhuskajen i Göteborg och leva livet med Eric Saade, min hemliga pojkvän som är så hemlig att han inte ens vet om det själv.
Det är så himla fint på konserter. När han står där uppe på scenen och man sjunger med i alla låtar, skiter i hur fult man sjunger.
Alla vackra låtar som betyder så mycket för mig.

Jag blir ett rent känslofyllt moln.
Eufori.
[18 juni 2011 @ Liseberg]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0