Jag är inte snabb nog för att hinna bort från ångesten!

Jag har tränat varje dag mer eller mindre, i måndags och tisdags sprang jag 2-3 km båda dagar, onsdag, torsdag och idag gymmade jag, runt 1 timma varje pass.
Jag har märkt att jag inte får lika starka ångestattacker på kvällarna som annars, de kommer i och för sig även på dagen nu. Hatar dem.

Sprang även 5.2 km nu ikväll, gymmade ju måttligt hårt imorse, men det var inget jag märkte av, jag ville röra på mig, jag ville inte sitta instängd på mitt rum tillsammans med ångesten och tankarna. Istället gick jag ut och sprang. Mitt i rundan stötte jag på mina fina vänner Ana och Mia som sa till mig att maten jag hade i mig inte skulle vara där, så var det med det.. Varför lärde jag mig själv att spy upp mat egentligen? Jävligt onödigt.
Sedan fortsatte jag min löprunda några kilometer till, lättad.

Men jag måste bli bättre, måste kunna springa längre, snabbare, snabbare än tankarna och ångesten som hann ifatt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0