I'm gonna puke it anyway.

Marina and The Diamonds räddar natten inatt! Hon är underbar och självsäker och vacker! Kan jag få vara henne?

Dagen spenderades jättefint, sprang runt på Frölunda och fikade och hade det jättemysigt!! Fick en grymt fin tavla av fina Sara också, så himla fint, blev asglad! :D
 
På kvällen blev det en snabbis till stallet och slänga in hästarna och ut och gå med Nejlika.
Nu håller jag på att rensa macen från alla de 4000 bilder jag hunnit samla på mig på några månader..

Imorgon ska jag bli blond, eller ja, mindre brunhårig iallafall. Hoppas det blir bra.. funderar på att försöka ha det väldigt blondt och färga blått sedan? Det måste jag faktiskt testa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0