Hur kan du vara så iskall, ren och klar?

Jag vet varken in eller ut, men jag tror att detta börjar gå ganska mycket utför. Mitt huvud säger skriker åt mig, det skriker hur förjävla dålig jag är, hur jag aldrig kommer att lyckas, hur jag gör allt fel. Det skriker ut alla fel på mig.
Jag vet att jag är fel.

Jag kan inte heller äta, men jag sviker ana och gör det ändå. För att passa in. Jag borde sluta helt med det, jag vill inte ens vara kvar här, då är det väl ingen mening med att fortsätta äta för att fortsätta vara kvar här. Eller?

IngenvillhamigAllahatarmiginnerligtJagärsämstFanbaratamittlivSnällaTackJaghatarmigVillsemittblodigenfan.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

Svar: <3
Johanna Gustafsson

2013-08-28 @ 21:01:36
Postat av: Hanna!

Finns för dig älskade vän!<3

Svar: <3<3
Johanna Gustafsson

2013-08-29 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0